İçindekiler

Yeni bir servis formu alındığında müşteriye servise giriş raporunu mail ilet

Örnek Senaryo: Yeni bir servis formu alındığında müşteriye servise giriş raporunu mail yolu ile iletilmesi istenmektedir.

Tasarım Dosyası: ornek_yeniservisformu_alindiginda_servisgiris_mailgonder.diaflw.zip


1. Adım: Tanım kısmında başlatma türü aksiyon seçilir ve aksiyon yöntemi olarak servis formu ekle seçilir.


2. Adım: IF (Eğer) aracıyla yeni bir servis formu alındı mı kontrol edelim.


3. Adım: Sorgu Çalıştır ile cari bilgilerini alalım.


4. Adım: IF (Eğer) aracıyla cari e-posta bilgisi var mı kontrol edelim.


5. Adım: Rapor Çalıştır ile Servis Giriş Formu alınır ve rapor sonucu bir sonuç değişkenine atanır.


6. Adım: Rapor sonucunu mail gönder aracı kullanarak gönderelim.


7. Adım: İşlemin başarıyla tamamlandığına dair durum çubuğu eklenir.