İçindekiler

ShyServisformuSoruncozumModel

class ShyServisformuSoruncozumModel

Alan Adı Veri Tipi Öntanımlı Değer Açıklama Notlar
_cdate DateTime - Oluşturma Tarihi Oluşturma tarihi
_date DateTime - Son İşlem Tarihi Son işlem tarihi
_key Integer64 0 Tekil Anahtar Tabloya ait tekil anahtardır
_key_shy_servisformu Integer64 0 Servis Formu Servis formu anahtarı ShyServisformuModel._key PK bağlantısı (shy_servisformu tablosu _key alanı)
_key_shy_servisformu_tipi_sureci Integer64 0 Süreç Adı Servis formu tipi süreci anahtarı ShyServisformuTipiSureciModel._key PK bağlantısı (shy_servisformu_tipi_sureci tablosu _key alanı)
_key_shy_soruncozumturu Integer64 0 Sorun Çözüm Türü Sorun çözüm türü anahtarı ShySoruncozumturuModel._key PK bağlantısı (shy_soruncozumturu tablosu _key alanı)
_key_sis_departman Integer64 0 Departman Departman anahtarı SisDepartmanModel._key PK bağlantısı (sis_departman tablosu _key alanı)
_key_sis_kullanici Integer64 0 Kullanıcı Kullanıcı anahtarı SisKullaniciModel._key PK bağlantısı (sis_kullanici tablosu _key alanı)
_level1 Integer32 32767 Firma Kodu Bağlı firma kodu
_level2 Integer32 32767 Dönem Kodu Bağlı dönem kodu
_owner Integer64 0 Ekleyen Kullanıcı Ekleyen kullanıcı anahtarı
_serial Integer32(Serial) - Sıra No Satır sıra no
_user Integer64 0 Son İşlem Yapan Kullanıcı Son işlem yapan kullanıcı anahtarı
aciklama Unicode(512) “” Açıklama Servis sorun çözümü açıklaması
bildirimturu Unicode(1) “M” (Öntanımlı)
“M”: Müşteri
“T”: Teknisyen
Bildirim Türü Servis sorun çözümü bildirim türü
harcananzaman Decimal(20, 10) 0.0 Harcanan Zaman Servis sorun çözümü için harcanan zaman
harcananzamanturu Unicode(1) “S” (Öntanımlı)
“S”: Saat
“D”: Dakika
Harcanan Zaman Türü Servis sorun çözümü için harcanan zaman türü
turu Unicode(1) “S” (Öntanımlı)
“S”: Sorun
“C”: Çözüm
Türü Servis sorun çözümü türü