Yeni bir servis formu alındığında müşteriye servise giriş raporunu mail ilet
Örnek Senaryo:
Yeni bir servis formu alındığında müşteriye servise giriş raporunu mail yolu ile iletilmesi istenmektedir.
Tasarım Dosyası:
ornek_yeniservisformu_alindiginda_servisgiris_mailgonder.diaflw.zip
1. Adım: Tanım kısmında başlatma türü aksiyon seçilir ve aksiyon yöntemi olarak servis formu ekle seçilir.
2. Adım: IF (Eğer) aracıyla yeni bir servis formu alındı mı kontrol edelim.
3. Adım: Sorgu Çalıştır ile cari bilgilerini alalım.
4. Adım: IF (Eğer) aracıyla cari e-posta bilgisi var mı kontrol edelim.
5. Adım: Rapor Çalıştır ile Servis Giriş Formu alınır ve rapor sonucu bir sonuç değişkenine atanır.
6. Adım: Rapor sonucunu mail gönder aracı kullanarak gönderelim.
7. Adım: İşlemin başarıyla tamamlandığına dair durum çubuğu eklenir.